בניית בנייני יוקרה

בשנים האחרונות הולך ומתפתח קו בנייה יוקרתי,  לא רק באזור מסוים בארץ אלא בכל אזור שונה ולא רק כדוגמה מקומית ישראלית, אלא כחלק ממגמה עולמית המבשרת גם על בואם של שלל עיצובים יוקרתיים ומהודרים אשר הופכים דירות מגורים לחלק מחיים מודרניים ומעוצבים. אך חלקו הארי שלא כל דירה ושלא לומר כחלק מתכנון של בנייני יוקרה, הוא כמובן עיצוב המטבח. 

התפתחותם וריבוי בניית בנייני יוקרה בשנים האחרונות הולך וגדל לו, ולצידו תחום מטבחי היוקרה אשר מצויים כיום לא רק באזור המטבח המסורתי, אלא גם במטבחי חוץ וגינה בסגנון יוקרתי ומהודר. מטבחים אלו שמוצאם בעיקר בבתים פרטיים או בנייני יוקרה בעלי מרפסות או גינות, הופכים לפופולריים מאוד ועונים על צורך הנוחות אבל גם על חווית אירוח ייחודית ועיצובים מרהיבים. 

לא רק חוויה, אלא סטנדרט

בשנים האחרונות עוד ועוד דירות למכירה בירושלים  יוקרתיות נמכרות "בילד אין" עם מטבחי יוקרה בגינה.
תוספת זו מהווה בעת האחרונה סטנדרט בנייה בסיסי עבור לא מעט דירות יוקרה ברחבי הארץ וגם בעולם.
ישנם סוגים שונים של מטבחי חוץ, חלקם כוללים עמדת גריל, עמדות חיתוך וכיור ואפילו מקררי יין ההופכים גם את חווית השתייה לקלילה, נוחה ויוקרתית. 

אך מלבד הסטנדרט המפנק, החוויה של מטבח חוץ יוקרתי היא חלום של כל בעל גינה או מרפסת
גם אם הוא עוד לא חלם עליה. מכיוון שהשימוש במקרר בחוץ הכולל מקפיא גם לבשרים וגם לדגים, אלו שהונחו במיוחד עבור מנגל ספונטני, הוא חלום של כל אחד ואחת מאיתנו. אך לא רק, אירוח בגינה או במרפסת הופך עם מטבח חוץ יוקרתי, את חווית האירוח לממד שונה לגמרי, שבה לא נתבקש לחזור פנימה עבור כוס יין חדשה או בשר מפשיר לפני צלייה.

עמידות וגיוון 

אל סטנדרטים של בנייה יוקרתית, במיוחד בנייני יוקרה מצטרפים לא מעט טרנדים שונים
חלקם נשארים לתקופות ארוכות תוך כדי שיפורים כמו מיזוג מרכזי ועוד. אבל בכל הקשור למטבחי חוץ
גם במקומות חשופים לתכתיבי השמש והגשם, מטבח חוץ יוקרתי עשוי אלומיניום יכול להיות לא רק שילוב נוח לחיינו, אלא גם לא יצריך מאיתנו תחזוקה מרובה גם בימים של סערה. 

מטבחי חוץ המותאמים לגינות ומרפסות, מגיעים כיום הרבה יותר מעוצבים ומגוונים משהיו בעבר.
מטבחים אלו יכולים להגיע עם מספר גדול של תוספות, החל מדלתות נוספות, עמדת גריל ועד למקרר ומקפיא או מעשנת. כל אלו דרך עיצובים יפיפיים הכוללים שילוב חומרים שונים ובעיקר אלומיניום איכותי ועמיד
מצליחים להשתלב בכל בנייה יוקרתית, בין אם בבנייני יוקרה או דירות קרקע יוקרתית. גם עיצובים ספציפיים במיוחד יכולים לשלב בתוכם מטבחי חוץ יוקרתיים, החל ממטבחים מעוצבים בהרכבה אישית ועד לשלל דוגמאות עכשוויות ומעוצבות בקפדנות רבה. 

 

אהבת? שתף הלאה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
דילוג לתוכן