למה לבנות מטבחי חוץ בגינה שלכם?

מטבח חוץ לכל מי שאוהב לארח 

מטבחי חוץ בגינה של הבית מאפשרים ליהנות מהאירוח של כל בני המשפחה זאת במקום לבלות מחוץ לבית.
גם הבישול בגינה יכולה להיות  חוויה כייפית המאפשרת  ליהנות מהאורחים. מטבח חוץ  משאיר את הבית נקי, ומשאיר את כל העשן, הריחות, הרעש וגם את הלכלוך מחוץ לבית. 

במקום לעשות על האש בחצר ולגשת כל פעם למטבח כי חסר משהו או כי צריך לשטוף ידיים, פשוט מביאים את הכל לחצר ודואגים לתכנון מטבח חוץ שיהיה פונקציונלי ונוח לכולם.
החצר הביתית הינה מרחב חיצוני המאפשר גם להוסיף, ציוד מטבח ואביזרים משלימים, כך שאפשר להתקין בו גם מערכות ישיבה מפנקות, גם בר ואפילו שולחן ביליארד צמוד למקרר הבירות. 

עיצוב מטבח חוץ בגינה

  • גריל בחצר  – אחד הדברים שעליכם לחשוב עליהם כשאתם מעצבים את המטבח בחצר הבית שלכם, הוא הגריל שלכם.
    ישנם כל כך הרבה סוגים של גרילים, אבל אנחנו ממליצים ללכת על אופציה טובה ואיכותית יותר, מעשנת בשר ביתית.
  • אביזרים משלימים למטבח חוץ בגינה  – ככל שמטבחי החוץ תופסים יותר פופולריות, כך גדל מספר האפשרויות שיש לבעלי הבתים לבחור.
    לפי סגנונכם האישי ובהתאם לנוחיותכם תוכלו לבחור מטבח מטבח שהוקם מראש, ומשלב כיור, ארון, מעשנת בשר ואפילו בר. הכיורים יכולים להתחבר לצינורות הגינה ומקררים חיצוניים ניתן להתקין עם בידוד וחיווט מיוחדים השומרים על הבטיחות ומבודדים אותם מיתר המכשירים.
    למען האמת לאבזור המטבח אין גבולות, השאלה היא, מה התקציב שעומד לרשותכם, אך מה שחשוב לקחת בחשבון לפני הכל הוא נושא הפונקציונליות. חשבו קודם מה אתם צריכים, ואחר כל מה אתם רוצים, וכך תבטיחו, שהמטבח משרת אתכם בצורה מיטבית.
  • עיצוב הבית והחצר   – כדאי להתאים את עיצוב המטבח לחלל החיצוני, אך חשוב מכל, המטבח החיצוני שלכם נועד להסב לכם הנאה בשעות הפנאי והאיכות בביתכם, ולכן חשוב שהוא יהיה נוח לעבודה, וישרת את הצרכים שלכבצורה מיטבית.
  • טעם הגריל  – כשהבשר מתיישב מעל הלהבה, הוא סופג את טעמו העבה, המעט מוזר והמנחם ויוצר טעם ייחודי, או כפי שאנו מכנים אותו – הטעם המעושן.
    אנשים מעשנים בשר מזה אלפי שנים, ושיטות העישון השונות רק הלכו והשתדרגו לאורך השנים.
    סוג המעשנת והחומר ממנו היא עשויה משפיעים כמובן על הטעם, ועבור חובבי הבשר זהו ללא ספק אחד מאביזרי החובה במטבח שבגינה.

ועוד סיבות לבחירת מטבח חוץ בגינה שלכם

  1. סגנון והתאמה אישית לחצר – את האי למטבח ניתן להתאים באופן אישי לפי גודל, צורה ומידות שמבקשים.

  2. נוחות ופונקציונליות – לאחר התאמה אישית לצרכים שלכם, אי יכול לשרת אתכם במספר דרכים, ובדומה למטבח רגיל, גם כאן ניתן להתקין על גביו כיריים ולהתקין תחתיו מגירות וארונות אחסון.
  3. נוחות השימוש לכל בני המשפחה והחברים  – אז נכון שאומנם משך ההתקנה עלול להימשך זמן מה, מכיוון שהוא תלוי בחיווטי חשמל וחיבורי אינסטלציה, אך הכנה מוקדמת תחסוך לכם הרבה מאוד זמן.

אהבת? שתף הלאה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
דילוג לתוכן