מבשלים במטבחי חוץ בחלל של החצר הביתית

במידה ולפני מספר שנים חלל המרפסת והגינה הסתפקו בקריוקי ובגריל החשמלי, ניתן לומר באופן חד משמעי כי יחד עם חלוף השנים, מטבחי חוץ הפכו לבחירה מובילה בקרב לא מעט צרכנים במדינת ישראל, ולא קשה להבין למה.
אפשר להגיד בצורה ברורה כי בעשור האחרון, האפשרות להסתפק בעל האש בלבד כבר לא נמצאת בראש סדר העדיפויות שכן, מיותר לציין כי ניתן להכין אוכל טעים ומגוון לא פחות גם ללא הצורך בתיזוז פנימה והחוצה לחלל המטבח הפנימי. לצד כיור, משטח הכנה ותאורה נכונה בליווי מספר אביזרים חשובים תוכלו לבשל במטבח החיצוץ שתמיד רציתם. אך מהו למעשה מטבח חוץ וכיצד ניתן לבחור בו בצורה נכונה? ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי במאמר הבא:

תכנון נכון של מטבח החוץ שלכם

בעת בה אנו מדברים על בחירת מטבחי חוץ, ניכר כי ישנם מספר אפשרויות מגוונות בעת בה הראשונה תהיה בחירת מטבחי חוץ מוכנים. מטבחי חוץ מוכנים, כשמם הם – מוכנים מבעוד מועד ומגיעים במגוון רחב של עיצובים וסגנונות כך שתוכלו להבטיח כי הבחירה תהיה בהתאם לטעם האישי שלכם. אפשרות נוספת לבחירת מטבחי חוץ מוכנים תהיה הזמנת מטבחי חוץ בהתאמה אישית, מטבחי חוץ שיידרשו מכם חשיבה ויחס מעמיקים יותר. עליכם לוודא כי כלל הפונקציות השונות במטבח אכן יעבדו יחד, פונקציות כדוגמת אזור אחסון חם, אזור אחסון קר, אזור אחסון יבש וכיוצא בכך. נוסף על כך, חשוב לציין כי למרות הדעה הרווחת אשר נוטה להצביע על העובדה כי מטבחי חוץ צריכים להיות גדולים כמטבחי פנים, ניכר כי המציאות שונה לחלוטין וכן, תוכלו לבחור במטבח חיצוני קטן ולהנות ממנו לא פחות. כמו כן, במידה ואתם חובבי אירוח, ההמלצה המרכזית תהיה לארגן אזור ישיבה או לחילופין בר קטן בצמוד לאזור המטבח, כזה שיושיב אותם מולכם בעת בה אתם מבשלים להם את הארוחה.

הפונקציות המומלצות למטבחי חוץ

בחירה במטבחי חוץ כוללת בתוכה משטחי הכנה, תנור, כיריים לבישול, כיור, מקומות אחסון וכיוצא בכך. עליכם לוודא כי יש לכם שטח מספק עבור כלל הצרכים השונים שלכם, בין אם מדובר במקום עבור אחסון הירקות, התבלינים ואת מגוון החומרים השונים להם תזדקקו במהלך הבישול. אפשרות נוספת תהיה ללכת אל גינת הירק הקרובה לבית שלכם על מנת להביא את כלל המצרכים הדרושים משם בכל פעם, אך ניכר כי מדובר באפשרות פחות יעילה. כמו כן, בעת בה אתם בוחרים באזורי האחסון השונים, חשוב לוודא כי בכל אזור אחסון ישנו מקום עבור פח אשפה ייעודי, כלים וחומרי ניקוי. תוספות מעניינות נוספות יכללו בתוכן בר אלכוהול נייד, תנור אבן, ארון נייד על גלגלים ועוד מגוון רחב של תוספות שיהפכו את האירוח שלכם למהנה אף יותר.

מטבחי חוץ בצפון - אל קינצו

אהבת? שתף הלאה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
דילוג לתוכן