מטבח חוץ מודולרי

 

הסופרת הנודעת וירג'יניה וולף לימדה את הנשים שכל אחת מהן צריכה 'חדר משלך' למחשבות הפרטיות והתפתחות האישית שלהן, אבל מה איתך? גם אתה צריך מקום משלך שבו תוכל להוכיח את כישורי הבישול, הצלייה, הטיגון והעישון שלך, טריטוריה קולינרית מושלמת שבו תוכל לעשות ככל העולה על רוחך, אתה צריך מטבח חוץ מודולרי בגינה או במרפסת לספייס שלך.

 

מטבח חוץ למרפסת ולגינה

אתם אוהבים לצלות, לעשן, לאפות ולבשל, אך בכל פעם שאתם נכנסים למטבח אתם חוטפים מטחי האשמות שאתם מבלגנים, מלכלכים וגורמים לריחות רעים להתפשט בו. לספייס פרטי משלכם אתם צריכים מטבח חוץ מודולרי למרפסת או לגינה המתאים לצלייה, טיגון או עישון של בשר וירקות ומכיל את כל מה שאתם זקוקים לו כדי ליצור את הפינה המושלמת לטריטוריה הקולינרית הפרטית שלכם.

 

יתרונות מטבח החוץ

המטבח המודולרי מכיל גריל איכותי, כיור, מקרר לחומרי גלם כגון בשר, ממרחים, ירקות ועוד ואפשרות למקרר יינות, ארונות לאחסון כל כלי הבישול וההגשה שאתם זקוקים להם, תבלינים, רטבים וכל מה שאתם צריכים כדי להפיק ארוחת גורמה מדהימה בלי להפריע למה שקורה במטבח הביתי. בדרך זו הרווחתם פעמיים, גם מאפשרים לבת או בן הזוג לבשל בעצמם את התוספות, הקינוחים, המנות הראשונות ועוד במטבח הביתי לנוחותם בזמן שאתם צולים, מטגנים או מעשנים במרפסת או בגינה, וגם מאפשרים לעצמכם פרטיות מלאה. את המטבח החוץ קל מאד לנקות ולשטוף בסיום העבודה לנוחותכם המלאה.

 

הצורך בספייס ומרחב משלך

כדי להגיע למיומנות גבוהה בבישול, טיגון וצלייה צריך להתאמן, הרבה. לבשל לעיתים תכופות, לנסות מתכונים שונים, לטעום ולהתנסות בדברים חדשים, זה מצריך הרבה זמן ומאמץ, אבל זה בעיקר מצריך מקום פרטי משלך למחשבות שלך. הגינה או המרפסת מעניקים לוקיישן מצויין ללמידה ולהתנסות. האויר הפתוח והצח, ציוץ הציפורים והצמחייה היפה, האפשרות לגדל צמחי תבלין טריים שיוסיפו טעם מיוחד למטעמים שלך, כל אלו הם הרקע המושלם לסדנת הבישול המושלמת שלך, השטח הפרטי שלך לשכלול היכולות הקולינריות שלך.

 

כיצד תעצב את מטבח החוץ המודולרי שלך?

היתרון הבולט של המטבח המודולרי הוא טווח האפשרויות הגדול שבו תוכל לסדר ולעצב אותו. בצורה ישרה, בצורת ר', הוספת מקרר יינות או עוד ארונות אחסון, כל אלו ניתנים לפירוק והרכבה על פי צורך בקלות ובנוחות רבה. הדרך הטובה ביותר לעצב את מטבח החוץ המודולרי שלך היא קודם כל לחשוב למה אתה זקוק יותר מכל. האם אתה נוטה יותר לעישון או לצלייה? לאילו כלי בישול והגשה אתה זקוק? באילו תבלינים אתה משתמש באופן תכוף? לאחר שהחלטת למה אתה זקוק, זה הזמן להחליט כיצד יהיה לך נוח יותר לגשת לכיור, לארונות האחסון, למקרר או לגריל. לכל אחד יש את הסדר שלו שמאפשר לו עבודה יעילה יותר והמטבח המודולרי מאפשר לך לסדר הכל מחדש אם תשנה את דעתך.

 

לבשל ביחד אבל כל אחד לבד

זוגות רבים מעוניינים לבלות יותר ביחד וליהנות מעיסוק משותף, אך לא תמיד מצליחים ליישם זאת בהצלחה בגלל ויכוחים שמתעוררים, אי הסכמה כיצד דברים צריכים להיעשות, תסכול מן הצד השני וכעס. לפעמים, גם אם שניכם אוהבים מאד לבשל ביחד וליהנות מארוחה משותפת, כדאי להפריד כוחות. המטבח הביתי יכול לשמש כבסיס לאפייה ולבישול קל בזמן שאת מלאכת הצלייה, הטיגון והעישון ניתן לעשות במרפסת או בגינה. אחד מכם יכול לקחת על עצמו את הכנת המנות הראשונות, הקינוחים או התוספות, בזמן שהשני מכין את המנה העיקרית. בדרך זו, כאשר כל אחד מכם לוקח פיקוד על מטבח אחד, אין הפרעה, אין חיכוך, ואין מריבה. כל אחד בספייס הפרטי שלו, כל אחד בממלכה הפרטית שלו, עובד על פי נוחותו ועל פי טעמו, וכשתיפגשו לצד השולחן, תוכלו לחלוק את החוויות שלכם ולטעום מן התוצרים. בדרך זו תוכלו לחסוך הרבה מאד לחץ ומתח המזיקים לזוגיות וליהנות ביחד מארוחה טעימה ובריאה.

 

לסיכום

מטבח חוץ מודולרי למרפסת או לגינה הוא השטח המושלם בשבילך, מקום שבו תוכל ליהנות מאמנות הטיגון, הצלייה והעישון בספייס פרטי משלך, לא להפריע או ליצור חיכוכים, לשמור על הסדר והנקיון בבית וליהנות מבישול איכותי באויר הצח.

דילוג לתוכן