כל מי שאוהב לבשל על גבי הגריל בגינה מכיר את התופעה, השולחן המתנדנד שגררתם מפינת החצר לא מספיק בשביל ערימות הבשר והירקות לצליה, אין מקום להניח את התבלינים ואיפה לכל הרוחות שמתי את המרינדה? אם גם לכם זה מוכר, תכירו את המטבח החיצוני לגינה.

 

מטבח חיצוני לגינה

אתם אוהבים לצלות, לעשן, לאפות ולבשל באוירה הנעימה של הגינה, אך לפתע אתם מבינים ששכחתם משהו מהמטבח, אתם נכנסים פנימה אבל צעד שאתם עושים מלכלך את הרצפה והידיים שלכם משאירות סימני שומן. כל כך מסתכל לנקות את הבית רק בגלל ששכחתם משהו קטן בכל פעם כשבא לכם לעשות על האש, והפתרון המושלם עבורכם הוא התקנת מטבח חיצוני בגינה ולצייד אותו בכל מה שדרוש לכם.

 

יתרונות מטבח החוץ

בעזרת מטבח החוץ הכל יהיה מרוכז במקום אחד. כלי המטבח הדרושים לכם, הצלחות והסכו״ם לאירוח בגינה, תבלינים וקרשי החיתוך, סכיני הבשר, מתקני הצליה, כך שלא תצטרכו להיכנס הביתה שוב ושוב במהלך כל תהליך הבישול ותוכלו להיות פנויים לבשר והירקות הנצלים בלי הסחות דעת. תוכלו גם להוסיף מקרר לשמירה על טמפרטורה מבוקרת של יינות, משקאות קרים או בשרים מצוננים, לחתוך את הסלטים ולהכין את התוספות, לשמור על קשר עין ועל שיחה ערה עם האורחים בזמן שאתם עובדים וליהנות מחווית בישול נפלאה. 

 

מטבח קבוע לגינה

את המטבח הקבוע ניתן להתאים לשטח הגינה שלכם באמצעות הצבת כל המתקנים בשורה, או בצורת האות ר׳. המטבח מורכב מגריל מקצועי, משטח עבודה, כיור, מקרר ויחידות אחסון. מעבר לנוחות הרבה שמציע המטבח, המראה הייחודי והמקצועי שלו יעניק לחצר שלכם מראה מיוחד. מתאים מאד לכל מי שאוהב לבשל בחוץ, נוהג לצלות ולעשן בשר דרך קבע וזקוק לשטח גדול ונוח לעבוד בו בכל זמן.

 

מטבח מודולרי לגינה

אם אינכם מעוניינים במטבח קבוע, המטבח המודולרי החיצוני לגינה מתאים לכם בדיוק. במועד הרכישה תוכלו לבחור כמה יחידות דרושות לכם על מנת להרכיב את המטבח החיצוני המושלם. המטבח המודולרי מאפשר לשנות את סדר ומיקום היחידות בקלות רבה, הוא קל לאחסון לימי גשם או לתקופות שבהם הוא לא נמצא בשימוש ונוח להזזה, חלק מן היחידות המודולריות מגיעות על גלגלים ננעלים לבטיחות ולנוחות. ניתן להשתמש בכל היחידות המודולריות הדרושות לכם או רק בחלקן, לשנות, להזיז, למקם מחדש על פי הצורך ועל פי הדרישה. מתאים במיוחד למי שאוהב לבשל בגינה מדי פעם, אך מעוניין ששטח הגינה יהיה פנוי לפעילויות אחרות כאשר המטבח אינו בשימוש. תוכלו למצוא את האבזור הבא ליתר נוחות ולהשלמת המטבח החיצוני שלכם על פי צורך:

 

  • יחידות אחסון – ארונות המיועדים לאחסון כלי מטבח וסכו״ם. בארונות אלו תוכלו להשתמש על מנת לאחסן כלי הגשה, מפות שולחן וכלי מטבח.

 

  • יחידת כיור וארון – השילוב של הכיור והארון שמתחתיו יאפשר לכם לאחסן חומרי ניקוי או קרצוף. הכיור נוח מאד לשימוש לרחיצת הכלים וחלקי הגריל לאחר השימוש מבלי שתצטרכו להוביל אותם הביתה למטבח הפנימי ולהותיר ׳סימני דרך׳ שומניים על הרצפה ועל הידיות.

 

  • יחידת מקרר – כיום קיימים בשוק מספר מקררים בנפחים שונים. המקרר מתאים לקירור המשקאות עד לזמן הארוחה, לשמירה על בשרים בהשרייה או בצינון עד למועד הצליה ( יכול לשמש גם לצורכי הפשרת הבשר במשך הלילה ) כמו כן ניתן לצנן בו יינות ובירות ולשמור על טריות הסלטים שהכנתם עד למועד ההגשה.

 

לסיכום

אם אתם אוהבים לבשל באוויר הפתוח של הגינה, לצלות ולעשן בשרים להנאתכם ולהנאת האורחים שלכם, אך מוצאים את עצמכם חוזרים שוב ושוב אל תוך הבית כדי למצוא פריט נשכח זה או אחר תוך השארת ׳סימני דרך׳ בכל מקום שבו דרכתם ונגעתם, המטבח החיצוני לגינה פשוט נועד בשבילכם. באמצעות התקנת מטבח חיצוני קבוע או מודלרי בחצר הבית תוכלו ליהנות מחווית בישול רגועה וללא הסחות דעת. תוכלו לאחסן את כל התבלינים, הממרחים או כלי המטבח הדרושים לכם בקרבת מקום, לחתוך, לקצוץ ולעבד מזון בנוחות גדולה על גבי משטחי העבודה, להחזיק את הדרוש לכם במקרר עד למועד ההגשה תוך שמירה על טריות ועל רעננות המזון בקלות ובנוחות רבה ומבלי ללכלך עוד את הבית.

 

דילוג לתוכן